Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Livet och funderingar!

Kategori: Allmänt

Tjäna!

Många tankar snurrar i huvudet på mig nu..
Snart ska jag körs igång med PT Calle igen.. är så grymt sugen att köra nån slags diet (ej tävla) bara för å se hur man kan forma kroppen.

5 matcher kvar i fotbollen... ska jag spela nästa år?


Man har lite att fundera på!

Nåja... en sak som jag tänkt mycket på sista tiden är hur väldigt många människor ist för att stötta folk som går in för de dom gillar kommenterar "dumma" saker ist..
fan gör någon något bra ska dom få höra de... skulle ni själva inte vilja höra de om ni verkligen gick in för något ni drömmer om?

Jag har haft många prövningar i mitt liv.. vilket jag varit rätt öppen med. Prestationsångest (fotbollen)
sjukdommen (tumören)
som liten, förra årets helvete med en ny tumör.. som denna gång var godartad.
men jag led så fruktansvärt mycket av psykisktohälsa efter förra året..Tror mycke från barndomen kom tillbaka vilket resulterade i ångestattacker.. viktuppgång mm..
efter förra året så har jag valt att säga till folk när dom gör något bra.. peppa och finnas där... vare sig ja känner dom elr inte... för de är så jag skulle vilja ha det!
Jag är en människa som bryr mig om andra väldigt mycket och vill att folk ska må bra.

Ibland kan jag bli arg på folk som är så jävla bitter.. men när man tänker tillbaka så har man varit där själv... man behöver motgångar för att ta sig framåt och utvecklas som människa.
Sluta aldrig kämpa för de ni vill med livet!
en dag står ni där.. på scenen, fotbollsplanen mm.. just där DU vill vara... för att du kämpat igenom dig dom svåra stunderna.. stå inte och stampa.. Gör något som tar dig vidare till dina mål!

Jag är på god väg.
tack vare min fina man, son, familj, lagkamrater och vänner.
















Kommentarer


Kommentera inlägget här: