Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Ångest.

Kategori: Allmänt

Började morgonen med en ångestattack. 
Kändes genast bättre när man fått bölar av sig lite.
Algot ska ju iväg till skolan så de är bara torka tårarna och gå ut!
 
Detta behöver såklart inte vara något farligt. 
Men med min bakgrund får jag panik varje gång jag gör ordet cysta... Jag trodde lixom de var nog med cancern som liten..
Jag känner ett lugn i kroppen.. att allt kommer bli bra. Men samtidigt en jävla stress.. jag vill veta NU vad de är för nått så man kan gå vidare utifrån de.. 
 
 
Var lite opassande att Micke är i Frankrike och jobbar just nu..Han åkte i tisdags och kommer hem ikväll så de känns skönt. 
 
Såna här gånger är jag otroligt glad man har fotbollen.. att åka iväg på träningarna och få annat att tänka på är guld värt!
 
Det blir ett kort inlägg. 
Måste springa ner med Algot till skolan.
Ha en fin dag alla!
Kram kram 
 
 
 

Kommentarer

  • Jannice säger:

    Stora varma kramar till dig ♥

    2016-09-15 | 09:31:22
    Bloggadress: http://womsa.se/jannice
  • Anonym säger:

    Vilken kamp du har. Det måste vara en fruktansvärd påfrestning att inte veta. // Malin B

    2016-09-15 | 13:44:22

Kommentera inlägget här: