Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Imorgon...

Kategori: Allmänt

Ja idag har ångesten och oron i kroppen varit rent förjävlig.  
Gick med Algot på skolan sen gick jag hem och la mig i sängen och klev inte upp förän 13 då jag skulle ner och hämta han igen.. 
Han hade med sig en kompis hem idag. Vilket är guld värt då han slipper vara uppi mig som inte mår bra just nu.
 
Varför målar man upp de värsta hela tiden?
Det kan ju lika gärna vara så att de är en helt vanlig cysta som går bort av sig själv...
Jag är helt inställd på att de kommer bli operation.  Och skulle de bli de har vi bestämt att fråga om dom inte kan ta bort allt på engång. 
Jag lever hellre ett liv utan ångest och oro tillsammans med algot. Han får ha en mamma som slipper ha ångest inför varje återbesök osv... visst de kan finnas andra saker som tar mig ifrån denna jord. Men  skulle jag ta bort äggstocken jag har kvar så är de ett orosmoment mindre. För jag har lixom redan haft 2 tumörer. En elakartad när jah var 9 år och en godartad nu 2013.
Att ta bort äggstocken.  Om man nu får välja de... betyder ju även att vi inte kan få fler barn.  Men jag tänker såhär. Vi har Algot. Världens goaste och underbaraste kille...Visst skulle det vara mysigt med en bebis. Men jag orkar verkligen inte med mer oro och ångest. 
Mitt mående går lixom ut över alla i familjen och Algot förtjänar en mamma som är där 100% med ett bra mående.  
 
Nåja. Imorgon 11.30 får vi se om dom kan säga vad de är för cysta. 
Nu ska jag gå och lägga mig!
Ha en fin kväll och var rädda om varandra ❤
 
Kram kram 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: