Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Igår var det 2 år sedan!

Kategori: Allmänt

Ja igår var det 2 år sedan jag opererade bort tumören från äggstocken. 
Godartad som tur var. Men vägen till att få veta att den var just Godartad var inte den roligaste.
Ångest attackerna avlöste varandra..
Bussen var värst.. fick ångest innan jag ens hade kommit till busshållplatsen. 
 
Micke fick åka från jobbet och hämta mig lite här å där pga dom. Tur han har förstående chef och arbetskamrater ❤
 
Livet idag då? 
Jovars. . De rullar på med full fart.
 
Algot har precis börjat på 6års. 
Haft de lite jobbigt i början men det blir bättre.
Älskade unge vad stor du börjar bli. ❤
 
Vi sålde huset och köpte radhus .
Så nu renoverar vi förfullt.
Vi trivs jätte bra och ångrar oss inte en sekund.
 
Fotbollen går hyfsat.. vi ligger 2a med 2p efter 1an.  
Och dom möter vi på hemmaplan i mitten av september.  Så det är spännande mina damer och herrar. 
 
Nä nu måste jag försöka sova.
Ha de fint 😙💕
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: