Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Bilder.

Kategori: Allmänt

 saknar denna frilla, nu ska ja spara så ja kan sätta i löshår =)


 här tog ja saxen för typ 1.5 år sen å klippte raklugg själv..haha.


 Tina å ja!


 avslutningen med SDFF 06?


 två blivande mammmor (om in Mälan redan fått idag elr igår?)   =)


 SDFF:s egen busschauför..haha..världens bästa Ove!


 Min älskling Frida och jag!




 Hahaha jag å bjerkan på våran vagant (tävling om vilka som går ut först på trappan på  studenten)


 Denna kväll var underbar, gud va ja saknar dig Emma.♥

 Världens vackraste Emma och vi på Olearys.

 Mäjlin ja å Babe!


 inne i Liverpools omklädningsrum på Anfield!

  Utanför Anfield. Jag Babe å Näsa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: