Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Saknad och Alltid älskad!

Kategori: Allmänt


image51


i söndags var de 2 år sen en underbar människa rycktes ifrån oss..kommer aldrig glömma de samtalet jag fick den 31 mars 2006 på morgonen.

Emma min älskade vän, hade kännt dig i ungefär 2 år..du blev genast en som ja kunde prata om allt med..saker jag aldrig pratat med andra om.
en sån underbar och fin männsika är svår att finna.


jag är glad att ja fick lära känna henne, gölmmer aldrig tjej kvällen vi hade hemma hos henne och braudsen var på besök, har nog aldrig haft så roligt.
 härliga tjejer allihopa!

ett sms jag fick av henne typ en månad innan hon dog, jag mådde dåligt pga min mormor hade dött i januari det året.

* ibland är det sånna dagar,
livet är inte en dans på rosor.
men jag önskar jag var ledig och va med dig ist.
se uppåt vännen, stjärnora, där är du!*

grinar varje gång ja läser det där sms:et.

saknar och alltid älskad.

Kommentarer

  • Elin & Odin säger:

    Skickar dig en styrkekram!

    2008-04-02 | 21:08:41
    Bloggadress: http://odins.blogg.se
  • Angel säger:

    Det är helt otroligt vad tiden går. Ändå minns jag fredagen den 31 mars 2006 som om det var igår.

    2008-04-03 | 10:26:53
    Bloggadress: http://angel.blogg.se
  • pt säger:

    Var stark! De lärde du mig att vara. =) Fint skrivit om Emma. Hon hade varit stolt.

    2008-04-08 | 21:46:42
    Bloggadress: http://patriciatoernros.blogg.se

Kommentera inlägget här: