Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Solen skiner!

Kategori: Allmänt

gud vilket härligt väder de vait några dagarn nu,



igår var ja på stan en sväng innan jobbet och åt sallad på coffe house med blivande mamma Tina =)
efter vi ätit följde ja me tina som skulle köpa en sån där Bebis tröja som hon ville ha på sig genast,
in på toa där de luktade bajs å bytte om =)
så vacker är hon.

idag vaknade ja runt 7 som jag alltid gör när jag har sovmorgon, men jag somnade om och klev upp kl 9, vilket var väldigt skönt.
sen kom Älsklingen hem och åt lunch med mig, Mys!
han är verkligen mitt allt, går inte att beskriva min kärlek till honom. ♥





Esto perpetua!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: