Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Helg

Kategori: Allmänt

jahapp, då var de helg...IGEN..tycker de inte är annat än helger nu..veckorna går så fort.
idag har ja jobbat och vart på selånger marknad 2ggr, en gång me Fridis å en gång när jag slutat jobbet med Pappsen.
köpte lite sånna där chips åsså fick ja en sån där modell bil av pappa, en skit snygg Folka buss..






om de är nån som vet någon som har en sån här riktig folkabuss som går att köra som ska sälja den..hör av er =)
dom är sååå läckra!

träffade Rikke och hennes Isa idag också på marknaden, länge sen man träffade Rikke nu. alltid lika vacker.
och isa var väldigt kort...de trodde inte ja =) men hon var jätte söt...jätte fina tillsammans är dom små turturduvorna.
ska lära mig lite spanska så man kan lite om vi ska åka till barca och hälsa på dom i december =)

just ja, klippte mig ju i onsdags också....blev inte riktigt så som på bilderna här i tidigare inlägget, men nästan...jag blev super nöjd!
är de någon som inte har någon speciellt frisör och vill ha en bra ska ni gå till Therese på Sax&kam här i stan, väldigt duktig & trevlig  tjej =)
kommer lite bilder senare...har inte orkat knäppt några.


nu ska vi se film ja å babe.
man lär ju somna som man alltid gör när man lägger sig i soffan och ska se film!
hehe.

ta hand om er!
/Angen




Kommentarer

  • stina säger:

    såg dig i vimlet på selånger och du var grymt snygg i håret!!! :D

    2008-08-17 | 20:32:24
  • Rikke säger:

    Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

    2008-08-18 | 19:25:06
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • Tulay säger:

    Visa bilder på håret. Är så nyfis..

    2008-08-19 | 18:27:27
    Bloggadress: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: