Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hejsan!

Kategori: Allmänt

hej hopp!

igår var jag med Emelie på ikea och kikade lite, köpte 2 st doftljus..luktar underbart gott =)
sen stack vi hem till emelie och sen kom Tina och lilla Tea dit och hälsade på!

igår kände ja bebis jätte mycke...och babe fick känna också =)
mysigt..längtar så mycke till den 19e..allt känns så overkligt än...nästa helg går jag in i v 20...halva tiden alltså...fatta vad tiden har gått..

på lördag ska vi på julfest, babes jobb som står för kalaset...ska bli skoj...gott också...förra året hade dom skit gott godis bord =)

ikväll ska jag och Sofie baka lite, mumma..

nä  nu ska jag kila..vi hörs!

Kommentarer

  • Maijsan säger:

    Men va skoj, att du kan känna bebis! På Ul såg vi ju att min moderkaka ligger utanför bebisen, närmare magen så de kan vara därför ja inte känner nåt ännu, bara lite bubbel och sånt. Eller så är de bara för att ja är tjock ;) Ja jag längtar till den 18 då vi ska iväg igen... vill att de ska vara den 18 NU! Tänk när de är April och de börjar närma sig på riktigt! Underbart!! hoppas du får en tyrevlig helg. kram

    2008-12-12 | 12:36:31
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Michaela säger:

    Om lika lång tid så har ni er lilla bääs! Åh vad roligt å spännande! Puss!

    2008-12-12 | 15:29:14
    Bloggadress: http://www.insidemymind.se

Kommentera inlägget här: