Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mormor!

Kategori: Allmänt

Önskar du fanns bland oss nu älskade mormor, snart ska ja bli mamma..bara halva tiden kvar..saknar dig så oerhört mycke!♥

om jag ringer dig
kan du väl snälla svara
ge mig ett skratt
som jag sedan kan bevara

snälla du stanna
låt det vara en dröm
snälla kom tillbaka
se oss och glöm

du kunde få alla att le
ser du många brusta hjärtan?
hör du oss gråta?
ser du smärtan?

tänk på allas tårar
vi som saknar dig
vi som fortfarande andas
vi som avgudar dig

men kan du göra oss en tjänst?
viska små ord i Guds öra
som av våra tårar
endast Gud kan höra?

be Gud älska dig
så som vi alltid gör
Be han avguda dig
det vi levde för

du gick med ett leende i världen
tänk på oss från himlen var dag
se oss med mod i hjärtat
vandra på rosornas törn med väl behag

vi ska finnas här i evighet
vi ska andas i ditt namn
vi som alltid minns dig
skall bevara din själ i vår famn


jag älskar dig, saknar dig och vill ha dig tillbaka


Kommentarer


Kommentera inlägget här: