Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

jahapp!

Kategori: Allmänt

jaha, då var semester slut och första dagen på jobbet.
har varit skönt att vart ledig just nu, känn som de verkligen behövdes.

i fredags var vi på bio med Eric,Patrik och sofie och såg Hancock, rätt bra film...fast ja är inte så mycke för sånna där filmer där dom flyger omkring å så  =)
men helt ok!

lördags var vi här hemma ett gäng å festade lite, kastade pil å spelade poker.
skoj skoj!

nu ska jag snart kila ner på etic och köra lite styrke, eftersom ja mitt smarthövve planerar så dåligt.
men men. jag tränar ju iaf =)
ska slänga i mig lite mat nu innan.


satt på en hemsida där man kan fixa till kort å så, jäkla roligt =)
denna bild har ja gjort på den hemsidan, lagt till smink,ögonfransarna, ändrat ögonfärg och hyn.



Läs lugnt!

Kommentarer

  • Rikke säger:

    men ballt du!

    2008-07-22 | 10:19:23
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • nyfiken säger:

    hej vad heter sidan där du fixat kortet?

    2008-07-22 | 11:34:46
  • Angen säger:

    vem är de som är nyfiken då? =)

    2008-07-22 | 17:06:52
    Bloggadress: http://angenf.blogg.se/
  • Moster R säger:

    sluta duscha o kom till datorn.. jag maste plugga.. har massa prov i morgon pa skit gramatik!!!!!

    kom tillbaka slofock;-)

    2008-07-22 | 21:01:02
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här: