Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Längtar till Fredag!

Kategori: Allmänt

Hejsan!

ja nu var de ett tag sen ja skrev, vad har jag gjort sen dess?
hmm...jo vi har mött Umeå IK där vi förlorade med BARA 4-0, riktigt roligt!

hmm..spelat minigolf me Ekke, babe, puttrick å sofie. skojsigt skojsigt.

var på gatufesten onsdag och lördag, måste säga de är bajs tråkigt nu för tiden!
vi såg The hellacopters i lördags och dom var bra..men vi stack hem vid halv 1 tiden.

 Dregen och Nicke i Hellacopters.


 Annars har vi bara myst å njutit av semestern, återstår 2 veckor av den nu och på fredag drar jag å min älskling♥ till El stockholmo. längtar så otroligt mycke..komma härifrån och bara slappa å shoppa åsså mysa såklart =)
ska eventuellt se Djurgården-Göteborg när vi är där också, får se va vi hittar på för skojsigt!




Skål & Hej!                             

Kommentarer


Kommentera inlägget här: