Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

bilder!

Kategori: Allmänt

Hejjsan!

jahapp, hur är allt med er då?
själv är de bara bra.
idag vaknade jag kl 9 av att klockan ringde för att jag skulle upp och få lite råd om hur ja ska gå till väga för att läsa upp mina betyg för att sedan vidare utbilda mig..till vad vet jag inte än..sjuksköterska elr Polis skulle vara något..men vi får se =)
det lär ju ta ett tag att bara läsa upp betygen också.
är fortfarande 23 år ung och många år framför mig att bestämma vaf jag vill bli när jag blir stor =)

efter de väntade ja på att min älskling skulle komma hem så vi kunde åka iväg på birsta å stan en sväng..var in och fick behandling för en revbenslåsning som krille kom fram till att de var. räven vad ont de gjorde.

nu sitter jag och funderar på om ja ska gå in å mysa lite i soffan å kika på tv..äta lite vindruvor kanske..mums.



ÄLSKLING. världens underbaraste människa..hihihi...du å ja babe =)
SDFF: vad skulle jag göra utan er tjejer? underbara!

Ida Sidén. tack för att du finns..du är guld värd.♥







                                                 Bilder




 Jag å¨Min kära Momma julen 04

 Världens vackraste Momma. Saknar dig!♥


 momma (Ängel nu) & Moffa min stolstråle som kämpar på!


 Gatufest 06


  England utanför taxi stället, väldigt skumt ställe! =)

 vi köpte sportbladet i England..90% av tidningen innehåll sådana här bilder..haha..roligt värre!

  Jag å Bella Nyår 06/07

 Min Älsklings Frippa!


 Liverpools omklädningsrum!

 you´ll Never walk alone!

 Världens Lyckligaste♥

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Åh tack :]

    Känner mej mest bara klumpig, hehe!

    2008-06-27 | 23:34:08
    Bloggadress: http://ceekay.bloggagratis.se
  • Veronica säger:

    Ja, jag vet inte riktigt vilken vecka hon är i, fick bara veta av Rikke att hon oxå skulle ha i september :]

    Jag gick in i vecka 30 igår. Bara 10 veckor kvar. Wiiie!

    2008-06-28 | 10:46:42
    Bloggadress: http://ceekay.bloggagratis.se
  • pattis säger:

    Rolgit att du lägger ut bilder!=) grattis till målet igår.

    2008-07-02 | 16:29:12

Kommentera inlägget här: