Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lite å skriva om!

Kategori: Allmänt

  

Hade du på dig idag?
Mjukisbyxor och en mjukis tröja
Har du gjort under dagen? jag har jobbat, bakat och sen kikat på hockey! HEJA TIMRÅ!!!
Har du för frisyr? Kort på ena sidan och längre på andra!
Ska du göra innan dagen är slut? Äta en Macka!
Har du inte hunnit med idag? hmm...
Ska du göra imorgon? Jag ska åka till östersund och spela match, sen bliré till att göra stan osäker på natten =)
Vill du göra i helgen? fira min å älsklingens födelsedag!
Åt du senast? Älsklingens hemmagjorda Hamburgare..mumms!
Är allra bästa med dig? Att jag inte tar skit!
Ogillar du hos dig själv?  Inget!

När..
Vaknade du i morse?hmm..06.30?
Är du rädd? ja
Grät du senast? när jag såg nån serie på Tv:n och de va nå sorgligt!
Skrattade du senast? haha..nu =)
Var du på fest senast? jadu..de minns ja knappt..nyår?


Vem..
Kramade du senast? Älsklingen
Saknar du? Momma å Emma
Skulle du vilja se ut som? Mig själv!
Gjorde dig arg senast? när timrå slarvade på matchen idag, men dom fixade ju till de sen =)

Kan du..
Simma fjärilsim?
haha NÄ!
Stå på ett ben? jao
Sjunga riktigt höga toner? Nope
Baka? JAAAA...kladdkakemuffins
Göra volter? nädu..
Hoppa upp på en häst med sadel? Yes!
Ditt eget mobilnummer? japp

Har du..
Pallat äpplen?
Självklart!
Tappat något värdefullt i toaletten? hmm...Nope!
Sett en hel porrfilm? yes ;)
Förlorat någon nära vän? mm..Mormor och Emma♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: