Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mina Tattoo

Kategori: Allmänt


Min  tatto som jag gjorde för typ 1 år sen.


image43

min senaste tattoo!


image44

min minnes tatoo för mormor och Emma! (forever in my heart)


sen har jag inga bra bilder på mina kinestecken som jag har ett på magen som betyder kvinna, och ett i svanken som betyder kärlek.. sen har jag AF i nacken som står för mitt namn dådå =)

nu sitter jag och funderar på en till..en text runt underarmen..lite snett lixom..älskar den texten =)

på återseende!

Kommentarer

  • therese Uvhage säger:

    Tja! Skit snygga tattoos! Jag har bara 2 jag än så länge, men jag jobbar på en ny som jag ska få dit så fort plånboken tillåter, den blir ganska stor ;P Det är ju så jäkla roligt mad tattueringar, o man får ju aldrig nog! =) Hoppas då får en bra påsk! kram

    2008-03-19 | 16:01:38
    Bloggadress: http://www.thereseuvhage.blogg.se
  • Tulay säger:

    Gryyyymt snygg tatuering den du har på höften/låret. En sån vill jag oxå ha..

    2008-04-07 | 19:33:50
    Bloggadress: http://tullisen.blogg.se

Kommentera inlägget här: