Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Söndag och Match!

Kategori: Allmänt

tjollahopp!

ja då har de hunnit vart en till helg, gud vad tiden går fort alltså!
i fredags tog vi de bara lugnt, satt hemma å kikade på hockeyn!
i går lördags jobbade ja sen var vi hos Peter och Emelie och käkade Paj, grymt gott. tack för en trevlig kväll =)
imorrn kommer erat underverk, gud vad spännande...hoppas förlossningen och allt går bra!
ni kommer bli underbara föräldrar!!

idag har ja bara slöat på förmiddagen, och sen var de match i svenska cupen nu ikväll kl 19 mot Selånger.
där vi vann med 8-0.
vi för grymma flickor ;)
en som verkligen var grym idag var Jenny hjolman, så j*vla roligt å se henne nu, precis som man vill att hon ska vara..mycke viktig för oss och gjorde för dagen 5 mål..inte illa tjejen!!

image83

nä nu ska ja gå å mysa lite.

vi hörs!

Angen

Kommentarer

  • Iza säger:

    Jag funderar på att sluta så jag tränar inte och så där nu, därför va jag inte med.. Men man får gratulera till segern! :)

    2008-05-20 | 08:39:45

Kommentera inlägget här: