Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Söndag!

Kategori: Allmänt

Tjohej!

ja då var de snart slut på helgen, har hunnit med att spela match. slutade 3-3.
jobbat..
idag var jag med Lilla gullfrida på stan, vi tog en promenad från henne till stan men blivande mamma Tina  tog ungefär 45 min.
och sen åt vi go glass på stan

 Mumma!!

sen tog vi en promenad hem till Fridis igen.
kan säga att mina ben var helt slut..haha..


Tina du är så vacker ♥


Älskling, du gör mitt liv värt att leva! ♥

Kommentarer

  • Rikke säger:

    snaaaaaaaaaaaaaaart så!
    på torsdag kväll anländer vi!!!!
    Puss pårä!

    2008-05-05 | 12:31:07
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se
  • Maria säger:

    Åh tack så mycket tjejen!!
    Ja det är så mysigt!!
    Hoppas allt är bra med dig.
    Ha en underbar helg i solen.
    Stora kramar

    2008-05-10 | 10:28:28
    Bloggadress: http://misan80.blogg.se

Kommentera inlägget här: