Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

stan och Schyffert!

Kategori: Allmänt

igår var jag på stan med älskade Tina och hennes prinsessa Tea som nu är hela 2 månader...tiden går så fort nu =)
vi käkade lunch och shoppade lite, jag köpte skor,halsband,byxor, tröja och underkläder.


Tea myser i vagnen=)


Så söt =)



sen åkte jag hem och bytte om för vi skulle in till Biteline å käka lite, Jag,babe,Ca,Sandra,Erik,Putte,Sofie Ida och Jonas..för att sen åka vidare och se schyffert på tonhallen.

nu ska jag göra mig klar sen sticka iväg och träna tjejerna!
vi hörs!

Kommentarer

  • Rikke-tikke-taaaavi säger:

    sa vacker hon ar... vad avis jag ar pa dig som ar sa nara tina o bara kan aka ner pa stan o gora sant dar...nar ni vill!!!!

    2008-11-27 | 20:47:52
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Jag var åxå däääääääär :(

    2008-11-29 | 13:44:25
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: