Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lördag 25/10-08

Kategori: Allmänt

tjoho!

nu sitter jag här och ska snart gära mej klar för att åka på birsta å träffa prinsessorna Tina och Tea.
ska kika runt lite där sen ska vi åka hem till Tina och tea å fixa lite mys middag, tror vi ska äta fläskfilé med klyftpotatis och morötter i ugnen =)
mumsfillibabba!

idag blir lilla tea 1 månad, shit va tiden gått fort...tyckte nyss man hörde att Tina och Tommy åkt in på förlossningen...

annars då?
har jag nyss sagt hejdå och lycka till till min babe, som har avslutning med fotbollen idag, dom ska först ha en liten fotbolls turnering sen ska dom på hockey och sen ska dom till en lokal och käka och dela ut massa priser och så, de låter skit roligt =)
babe har varit så duktig med att fixa priser och så =)
hihi...Älskar dig min skatt!♥

nu vill jag att veckorna ska gå lite fortare...skynda på hej å å!

vill äta julbord, gud så gott....vi ska göra de ja å babe, förra året hade vi bestämt med Ekke, putte å sofie att vi skulle åka till Lörudden och äta...vem tror ni blir sjuk?
jo jag...massa blåsor i munnen, skit ont, jag kunde inte äta på flera dagar..knappt prata..har aldrig vart me om värre..helt sjukt var de...så jag fick snällt stanna hemma medans dom åkte iväg å käkade..får ta igen de i år =)

Nu ska ja hoppa in i duschen!

trevlig Helg alla!

Kramar





Kommentarer

  • Sofie säger:

    Just det ja, hua! Då var det synd om dig. :( Vi ska nog äta julbord i år med, för jag får inget med jobbet detta år, min chef tycker inte det är värt pengarna..eller nåt sånt snålt.

    2008-10-25 | 19:29:41
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: