Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Måndag och Ledig!

Kategori: Allmänt

ja då var de måndag igen, har jobbat i  helgen och sett när vi har spelat vår sista match för säsongen.
var på  ikea igår och då träffade jag Tulay och hennes vackra familj för första gången live på dom 2 år vi snackat på msn =)  
det var jätte roligt att få se dom, annars har man bara sett kort på hennes blogg och familjeliv.


nu sitter jag här och har nyss slängt i  mig mackor och Oboy, väntar på att klockan ska bli 11 så jag ska åka in på stan med Vicky och käka lite lunch. ska bli skönt att komma ut å kika lite.


nu ska ja lyssna på lite musik innan jag ska göra mig klar!

ha de bra alla!

Kommentarer

  • Mamma Till Tea säger:

    Yeeees det måste vi .. Absolut ! så mysigt att surra en massa o mysa till de lite så här ! pöss

    2008-10-21 | 19:34:49
    Bloggadress: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: