Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Gott med Glass!

Kategori: Allmänt

Hej!

nu har svärfar precis gått efter att donat lite i vårat kök...som kommer bli klart i år =) haha..
ledig idag så jag är bara hemma å slöar, som vanligt när jag är ledig...ska läsa lite teori är de tänkt..körlektion imorrn..halkbana den 14/10 men jag måste nog kanske boka om den, har inte kolla hur jag jobbar än..dåligt av mig! ska genast kolla...självklart jobbar jag dag..piss..får se om ja kan byta me någon =)


mm..hittade glass i frysen som vi köpte i lördags?
hur f*n har vi kunnat glömt bort den babe? =)
riktigt god var den, ska ta mer nu...hihi!
det godaste var i mitten, chokladsåsen, så de finns inte så  mycke kvar av de till babe när han kommer hem..haha..stackarn..får köpa en ny till han!




annars i helgen har jag bara tagit det lugnt, varit krasslig...blä!

JA JUST JA!!
i söndags var ja i kollade på älsklingen när han spelade match, det var avgörande om dom skulle gå upp i Div 4 elr bli kvar i div 5.
dom behövde vinna elr spela oavgjort för att vara säker på att dom gått upp, å dom vann med 2-0
så grattis Söråker till Div 4 spel nästa år, riktigt roligt!!



ett gäng glada pojkar!

även Sunds  damer tog steget upp i Div 2 igen, stolt över hulda maräng som avgjorde =)



Duschar stackars Stefan, Mathilda knäpper kort.



ja vad säger man? de finns bara en Hulda Johansson =)


nu ska ja hoppa in i duschen och sen försöka ge mig på att göra stvuade mackisar och korv =) haha..önska mig lycka till!


Heja Timrå IK!

Kommentarer

  • moster Rikke säger:

    hur kunde ni glomma glassen?????hahaha



    o helt ratt, de finns bara en hulda johansson...

    Gratulerar igen!:-)



    Nu ska jag staaaaaaaaaaaada!:D

    2008-09-30 | 16:20:01
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • Tessan säger:

    Haha vad roligt vi ska också äta stuvade makaroner och korv, Peter fixa det nu så ska strax äta =)

    Gott med glass, mmmmm måste äta det till efterrätt idag =)

    2008-09-30 | 18:56:40
    Bloggadress: http://tessan85.blogg.se/
  • Anna E säger:

    Ja lycka till! ;P

    Hoppas allt är toppen med dig!

    2008-10-08 | 15:43:29
    Bloggadress: http://hondjavulen.blogg.se/
  • Tulay säger:

    Tack tack:-)

    2008-10-09 | 18:45:46
    Bloggadress: http://tullisen.blogg.se/
  • Tulay säger:

    Yes of course. Måste bara ta o träffas efter några års chattande.

    2008-10-09 | 20:31:02
    Bloggadress: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: