Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Glass i stora lass!

Kategori: Allmänt

Ja då har man varit som småbarnen idag och väntat på glassbilen hela kvällen.
nu har vi fyllt på glass förrådet =)
tänker inte avslöja hur många jag ätit..haha!


Jag gick ner i tvättstugan förut, och när jag skulle gå ut från torkrummet gick ja rakt in i dörren me magen så jag fick handtaget rakt i magen, fick blåmärke direkt..åhh gud så rädd jag var sen...hormonerna tog som vanligt över och Micke stackarn fick trösta mig..haha blir bara värre å värre nu mot slutet!!
men allt verkar bra där inne iaf, för han grejjar å har sig för fullt!

sitter å kikar på lite kläder jag vill beställa sen när lilleman har kommit, då blir de en helt ny garderob =)

Ne nu ska jag återgå till GIF matchen på tv:n!
ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!

Ciao!






Kommentarer

  • Mälan säger:

    Ja, man blir verkligen rädd. Jag gjorde precis likadant och man blir rädd att det skulle göra lika ont på honom som på mig. Det är tur att de ligger väldigt skyddat :)

    2009-04-20 | 21:51:50
  • Johanna säger:

    Vi såg påsen och nu vill vi veta hur många som finns kvar till grannskapet :P

    2009-04-20 | 22:55:46

Kommentera inlägget här: