Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Jag har tråkigt..

Kategori: Allmänt

aaa..de har ja!

älsklingen är och äter Tacos med laget på deras kansli, så han kommer väl hem runt 22-23 ikväll!
han skulle skjutsa in några till stan hade han lovat när dom var klar där ute.
så jag sitter hemma å tråkar ikväll...ska väl lägga mig framför tv:n snart..men då somnar man väl bara som vanligt =)


så jag var nyss på affären och köpte detta


också köpte ja lövbiff å klyft potatis me sourcream onion smak å bea sås!
som jag precis smällt i mig! mumms.

snart helg igen också..vad ska man hitta på dårå tro?
fortsätter vädret vara så här ligger vi nog bara hemma å myyyyser.

ååhh...de sprätter i kroppen på mig, ibland vill ja bara springa full fart rakt fram..haha..jag är inte van att bara gå hela tiden..har inte sprungit sen september förra året..å herregud..
saknar verkligen fotbollen, träningen, och såklart bruttorna i laget och ledare.
var en väldig omställning detta..efter att ha spelat och rört på mig i 14 år..till att gå hemma å bli go å rund om magen..de är verkligen omtumlande MEN UNDERBART!...men så fort våran älskade lilleman är ute och jag får börja träna igen ska jag göra de..
längtar verkligen tills den dagen då han vill komma ut, ååhh, kärlek vid första ögonkastet♥

ne nu ska ja slänga mig framför tvn å glo lite!
ha en trevlig kväll allihopa!







Kommentarer

  • Janna säger:

    okej! :p



    haha, jaa :p den var riktigt verklig!

    2009-04-09 | 19:55:50
    Bloggadress: http://jannamattsson.blogg.se/
  • Maria-Therese säger:

    sökte havandeskapspenning till två mån innan bf, men vart nekad.. har överklagat.. så jag hoppas på att de går igenom.. annars får jag väl jobba på tills det verkligen inte går nå mer och hoppas på sjukskrivning.. så jag vet inte än hur det blir...

    2009-04-09 | 23:08:44
    Bloggadress: http://fotbollsfrun.devote.se
  • Anonym säger:

    heej..inte lnågt kvar va?= när ska du ha?=)

    2009-04-10 | 06:56:32
  • Angen säger:

    16 Maj ska jag ha!

    2009-04-10 | 10:08:04
    Bloggadress: http://angenf.blogg.se/
  • Mamma Melissa säger:

    Ha ha... här ligger man själv o godisfrossar:.))

    2009-04-11 | 21:30:14
    Bloggadress: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: