Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

oj va veckorna går...

Kategori: Allmänt

OJ OJ va veckorna går fort...imorrn går jag in i vecka 35..iiiiihh.
gud vad jag sover knasigt på nätterna nu, springer på toa mellan 2-4 ggr om natten, plus att jag vaknar lika många ggr om natten å bara ligger och funderar.

jag är så otroligt lycklig, mitt liv är helt underbart just nu!
Det är tack vare dig älskling, du får mig verkligen att känna mig älskad.
du är det bästa jag har, och jag älskar dig tamefan mer och mer för varje sekund som går..(går de efter 8 år tillsammans) svar: JA!
Nu ska vi 2 bli 3, och de känns underbart!

Tog en magbild idag!


Nu ska jag duscha och göra mig klar innan älsklingen kommer hem, för då ska vi åka iväg en sväng!

Puss






Kommentarer

  • Maijsan säger:

    härliga känsla... då är det ett sunt förhållande om ni verkligen blir mer och merkära!! WONDERFUL!:) kram

    2009-04-04 | 22:48:48
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Tessan å Eddie säger:

    Efter 8 år är man nog lika kär =)

    Man blir ännu mera kär och lycklig när man får barn också, många ha sagt att det kan bli tvärtom men så är det inte här iallafall.

    Man njuter av kärleks barnet =)



    Ja snart är det dags, gud vad fort det gått =)

    Kramen

    2009-04-04 | 23:03:01
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/
  • Tulay säger:

    Åå va mysigt. Förhållandet går antingen åt skogen eller så blir det så mycket bättre. Vårat har blivit bättre o bättre för varje barn. Helt undebart.

    2009-04-05 | 09:31:49
    Bloggadress: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: