Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Olalala

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag skrivit de innan, men ja skriver de igen...fyfan vilket underbart väder de är ute nu =)

var in till stan och träffade Frida, lika busig som vanligt =)
vi fikade lite och snackade massa skit..sen gick vi runt å kikade lite..köpte schampo och balsam, nagelfil och ett hårband som jag ska ha på förlossningen så håret inte kommer i ansiktet..(en sak mindre att irritera sig på iaf) hihi!
sen när Frida hade åkt hem gick jag och köpte en sallad på coffe house som jag tog med mig hem och gluffsade i mig..mumms va gott de va!

träffade även Tulay och Lotta på stan idag, dom var ute å strosade me sina barnvagnar..snart kan jag också joina barvagnsligan =)

ne ska ta mig lite glass tror ja!
men ni får ha de så bra!

Njut av livet, för de gör jag!




Kommentarer

  • Jossan säger:

    Haha ja jag kunde inte hålla mej då jag läste att den fortsatt ner över stan =)



    Ja först vart jag livrädd, sen mest chockad och Lily bara sov hon...

    Vilken upplevelse, bara så där, så typsiskt att det var efter att vi lämnat Pontus på dagis bara..

    2009-04-14 | 17:59:22
    Bloggadress: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här: