Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

piss å blää

Kategori: Allmänt

vilken jävla bajsdag..regn å rusk å bara blää!
kan ja få somna och vakna imorrn?
kan de bli sooool snart.

så nu har jag fått gnällt av mig lite, det behövdes!
var in å kikade på lite mobiler förut, men ja..de är ju som sagt skit svårt de där!
nu sitter ja å väntar på att klockan ska bli kvart i 2 så jag ska till vårdcentralen å ta lite prover.
sen ska jag hem å lägga mig..kanske se på nån film elr så!
får se vad man hitta på!

SDFF har träningsmatch ikväll..kanske man ska ta bussen in å se den..men som sagt är de ju bara skitväder.

Ne nu blir de till å göra nå!

skrivs mera!
Ciao



Kommentarer

  • Amanda säger:

    Ja, det kommer gå jättebra det där!

    Och skönt att ha allting fixat!:)

    2009-04-09 | 14:15:49
    Bloggadress: http://brunettsnurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här: