Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

sådär ja!

Kategori: Allmänt

UNDERBART VÄDER!

Då har man äntligen tagit fingrarna ur äset och lagt in lite länkar till alla bloggar man läser..så man slipper sitta och söka rätt på dom varje dag =) hehe!

idga var ja upp på vårdcentralen och tog lite prover, fick inte äta sen 20.00 igår kväll fram till jag skulle ta proverna kl 08.00 idag..gissa om jag var hungrig då jag kom hem? jo tack!

Nu ska jag ringa Checkers och kolla när dom har nån sån där utbildning dom har börja med..om alkohol å grejjs i trafiken..

ska snart göra mig klar och åka in till stan och träffa Frida sötnosen..är ju 1 månad sen jag gick hem på havandeskapspenning och jag har inte träffa henne sen dess..så de ska bli skit roligt!
gosnuppan!

ska slänga i mig lite nyponsoppa!

Ha de bra allihopa!

*Vi längtar efter dig* ♥

Kommentarer

  • EmelieLiljeberg - IDOL 2009 säger:

    Heej :)

    Haft en bra helg?

    Kram

    2009-04-14 | 10:23:46
    Bloggadress: http://lemondream.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Algot och Felicia - ja minsann, det ska nog kunna funka ;) men han får inte skjutsa henna på moppe och bjuda henne på folköl :D



    Jag kommer hem den 24 maj eller nått sånt, då måste väl du ha fått va? Annars kommer jag att vara hemma i sundsvall med släkten ganska mkt i sommar. Sola och bada kan man inte göra här nere. Så vi kommer nog att hitta en lucka då vi kan träffas och prata töntigt mammaprat :D

    2009-04-14 | 10:42:13
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jodå, jag gör framsteg och ska inte klaga, hur ont jag än har haft och småsmärtorna jag fortfarande har så är jag så lycklig.

    Tänk om det var Felicia som rullats iväg direkt efter förlossningen, den smärtan i hjärtat hade varit värre! Man får sådana krafter av att bara vara mamma så man glömmer nästan av sig själv att man ligger sjuk. Du kommer att förstå :) och jag LÄNGTAR tills det är din tur .... det är så häftigt :D





    2009-04-14 | 11:00:33

Kommentera inlägget här: