Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Vilken härlig dag!

Kategori: Allmänt

ja..idag vart de finväder igen..härligt härligt!

klev upp och dukade fram frukost till  mig och älsklingen, sen klädde ja på mig och tog en promenad på 40 min medans älsklingen målade här hemma.
Kände att jag behövde komma ut lite å få frisk luft i det vackra vädret =)
ska nog göra de imorrn med efter jag varit på vårdcentralen och tagit prover.
när jag kom hem målade älsklingen fortfarande så jag la mig i soffan då min mage var stenhård efter promenaden..kikade i lite hårtidningar som jag är galen i...men jag tror dom har slutat med dom på affärerna nu..hittar dom ju ingenstans =(
är sugen på att gå till frisören innan jag ska ploppa ut lilleman, elr om jag ska vänta tills efter så man får känna sig ny å fräsch efter förlossning och så.
vi får se vad som sker =)

Sen stack vi till kära mor som bjöd oss på god mat!

På fredag ska vi till barnmorskan och planera förlossningen, elr jag ska berätta hur jag vill ha de, med smärtlindring och så...shit..jag vet att jag vill köra lustgas så länge de går..och EDA ifall smärtan blir för stark.
men sen vet ja inte va ja ska säga..hehe...

Dax att packa BB väska och sätta i Bilbarnstolen denna vecka elr nästa..bebis kan ju bestämma sig för att komma närsom helst också..man vet aldrig.
hoppas han väntar iaf 2 veckor till så man har allt klart =)

Ne nu ska jag röra mig lite!

ha de bra!






Kommentarer

  • mli säger:

    Bilbarnstolen behöver ni väl inte sätta in redan? :) Vi tog med våran när vi åkte in..

    2009-04-13 | 21:22:11
    Bloggadress: http://mlish.se
  • Daniella säger:

    Vad spännande att han kan komma när som helst! :)

    2009-04-13 | 21:45:08
    Bloggadress: http://vitre.webblogg.se/
  • kim säger:

    klipp dig innan, du kommer säkert inte vilja slita dig från lillvännen på lååång tid :)

    2009-04-13 | 22:19:32

Kommentera inlägget här: