Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Dagen Idag!

Kategori: Allmänt

Jahapp, då har man nyss vaknat från att natta lilleman...somnade själv =)

imorse var jag som jag tidigare skrev ute och gick, sen på förmiddagen var vi till älkslingens syster och köpte med oss lite glass och strössel som vi smällde i oss =)
sen åkte vi hem och åt middag, efter den stack jag och Bettan ner på gymmet och körde lite ben..fanken va härligt de är å träna=)
sen åkte jag hem och då var de älsklingens tur att åka iväg å träna lite fotboll!

så nu sitter jag här hemma alldeles ensam...elr Algot är ju hemma..men han sover!

förresten, är de bara jag som blir grymt godis sugen efter att man har tränat?
ska börja köpa frukt så man har hemma som man kan äta ist..jag är en riktig godisråtta!
men nu ska de bli ändring på de minsann =)

Ha en trevlig kväll!
Kram


Kommentarer

  • Jennie säger:

    bra, nä då behöver ni inte ringa in

    2009-08-04 | 11:53:25
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Sofia o Hugo säger:

    Jag är åxå världens godisråtta! Så jag kan inte ha gotta hemma... Jag måste bestämma mig å vara stenhård annars äre kört! ;P hihi... Duktig du är som tränar på! Kuuuuul!



    Fina kort på lilla sötisen.. som vanligt! KRAM

    2009-08-04 | 14:26:25
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här: