Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lördags mys!

Kategori: Allmänt

Hejhej!

Nu sitter jag här och har nyss gett lilleman lite mat, sen somnade han om..men inte ja =)

igår var det full fart hela dagen!
Älsklingen åkte iväg på morgonen och hämtade hem vår nya soffa, så idag ska den byggas ihop..skojsigt!
Sen åkte vi  ut och kikade på hans match mot sund, efter den åkte vi till Anton som fyllde år igår och firade honom.
sen stack vi till Tessi med söt magen och  Mattias och kikade på film, Män som hatar kvinnor.
Bra film faktiskt! det får vi ta å göra om!
Tänk att dom snart ska få sin lilla bebis, ååå vad mysigt!
så fort man har nån i närheten av sig som snart ska ha bebis så får man den där känslan man själv fick då man skulle åka in..hihi..Liam kommer bli världens bästa storebror! =)

Igår blev lilleman 4 månader, tiden går verkligen fort!
Grattis mamma å pappas hjärta!♥

Ne nu ska jag lägga mig igen.

Svar till anonym: Jackan köpte jag på H&M. tog slut samma dag dom kom in här hemma, men kollade på internet igår och dom finns att beställa där nu..men antar att det kommer gå fort för dom att ta slut där med  =)

Ha de bra!





Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jackan finns inne i stan, såg den igår. :) På andra våningen.

    2009-08-30 | 16:55:10
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Jackan finns inne i stan, såg den igår. På ovanvåningen alltså. :)

    2009-08-30 | 16:56:07
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: