Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Söndag!

Kategori: Allmänt

Hejhej!
sitter just nu framför TV:n och kikar på Per Morbergs program " vad blir de för mat"
han ser väl lite grisig ut när han håller på med sin matlagning..men ack så roligt de är å se..duktig man =)

idag har vi vart å kikat lite på mittnorden finaler, sen köpte vi skrov på inez som vi åkte hem och vräkte i oss..AJ AJ ANGEN!!

Har inte så mycke att skriva om idag..så jag ger fanken i att skriva nå mer, här kommer lite bilder ist.

Här sitter Algot i bilen och pratar med sin groda =)



Algot fick en tröja/body av girlsen då vi var på Biteline å käkade!


Tea och Algot




Tea gjorde massa roliga miner, gopropp =)




Algot myser med Tina och tea vill också vara med =)

Kommentarer

  • Tulay säger:

    Han ser inte bara äcklig ut när han lagar mat, han är dessutom jätteläskig. Har alltid varit rädd för hans utseende. Skulle skita på mig om jag såg han ute en mörk kväll hahhahaha.

    2009-08-02 | 20:52:15
    Bloggadress: http://tullisen.blogg.se/
  • mamma till tea säger:

    Åhhh vad fint det blev med korten.. måste oxå lägga ut dom ju : ) måste ses snart igen ju , var så roligt att träffa er. kram tina o tea

    2009-08-03 | 20:18:27
    Bloggadress: http://tnilsson.blogg.se/
  • R säger:

    haha men vad fina kort du lagt ut=)

    Hur mår ni?

    Jätte bauta kram!

    2009-08-04 | 15:11:54
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här: