Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

tjillivippen!

Kategori: Allmänt

Hejsvejs!

här klev vi upp för 1 timme sen, skönt!
lilleman sov 9 timmar i natt igen, vaknade klockan 7 imorse å ville käka lite, sen somnade han om och sov till halv 11, och det gjorde även jag =)
pappsen var uppe å grejjad på han..

nu har vi precis ätit frukost, ska duscha och göra oss klara för att sen åka in på marknaden en sväng..majs ska jag köpa iaf..mums!

kroppen börjar kännas helt ok nu, så nu ska jag testa fotbollsträning igen =)
skulle vara skoj å kunna träna fotboll + styrke igen!
men jag är glad att jag har lyssnat på kroppen iaf och avstått från fotbollen då kroppen inte känt sig riktigt redo!
blir man klokare då man får barn tro? =)

ne nu ska jag göra mej klar...men ha de så bra allihopa!!
Kram

Kommentarer

  • madde säger:

    hihih=) Jasså:D Jo,jag har sett dig på ikea med:D Så de skulle jag!;) Men idag såg jag dig inte,blir ju bara yr av att gå på den där marknaden!=) alldeles för mkt folk!!! tänkte mest kolla på saker till lillan ,men vilket dåligt utbud de var till barn:( Men köpte en dansande ko,haha skitrolig!=) och lite annan smått=) nidå?=)

    2009-08-15 | 22:52:08
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: