Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Idag började dagen med att vi klev upp,käkade frukost...sen åkte vi på Birsta en sväng. Köpte present till min morfar som fyller år.
Sen åkte vi in till stan och köpte sallad och for upp på norra berget å käkade.
Efter de åkte vi hem och jag la mig å vilade en stund för jag hade sån huvudvärk..då passade Algot på att mysa med sin papi en stund.

Klockan 17 drog vi iväg på notdragning..såg stor laxarna dom drog in =)

Nu sitter vi i soffan och kikar på Giffarna som är på tv.
Blir nog tidig kväll idag, är så trött..också blir de en proppfull dag imorrn..då bliré kalas och kika på Löta-grabbarna!

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: