Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hallååååå

Kategori: Allmänt

Hallååå är ni vakna?









Jag har suttit och mailat halebops bajs kundservice nu, är nå fel på mina räkningar därifrån, orkar inte förklara vad nu, jag förklarar imorrn elr nån annan dag...Mina älsklingar sover sen några timmar tillbaka...själv är man kvällspigg..blä..Nu kom tidningen också..kanske man ska ta å läsa den och sen sova? jag tror de va.



God Natt!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Hej. Ja visst kan jag göra det. =)

    2009-12-05 | 14:26:30
    Bloggadress: http://elinenelin.blogg.se/
  • Mamma säger:

    Go FIA LOVE YOU/MOM

    2009-12-07 | 00:20:45

Kommentera inlägget här: