Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mys Lördag!

Kategori: Allmänt

I morse låg vi och drog oss jag och mina älsklingar.

idag har vi inte gjort så speciellt mycke..bara haft en myslördag.
Algot har sprungit omkring i gå stolen/legat och pratat på som aldrig förr..BABABABA PAPAPAPA..gofisen!
Nu ligger han och micke på golvet och leker lite, Algot verkar lite trötter, så de är väl sängdax där snart =)

Gjorde iordning lite sweetchilipasta och kyckling förut..alltid lika gott!

Imorrn ska jag spela match på nordic, ska bli skoj..men lär behöva bli utburen från planen då jag inte orkar nå mera..haha..

Nä nu ska ja mysa vidare.

Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: