Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Trött Angen

Kategori: Allmänt

Tjopp!

idag har Angen varit trött..en sån där dag jag skulle ha kunnat legat inne i sängen och bara sovit..men det har vart full fart hela dagen =)

först åkte vi in på birsta och gjorde några ärenden, köpte bla en mössa åt lilleman, träffade Emelie och hon tippsade om mössa på H&M så vi köpte en där..perfekt.
Sen åkte vi ut till Algots kusiner i njurunda..Dante och Ossian..första gången jag träffade lilla Ossian sen han kom, och de var 1 månad sen..huga va liten så söt..lilltrollet =)
Sen begav vi oss hemöver, städade lite, och sen kom Algots farmor och hennes karl hit, och Marica och Jens, vi käkade lite skinkmackor och surrade..Mumms!!

Nu ligger vi i soffan jag och babe, jag har ont i magen och är spyfärdig pga att jag åt så mycke hårdbrö mackor me skinka och senap, men som sagt..gott var de just då =)

Just de, Lite bilder från då vi var hos Frida och fotade.
ska dit en gång till efter jul, älskar kort.








kommer fler senare..är nå fel så de går inte å lägga upp fler just nu.




Kommentarer

  • Momma säger:

    Mommas go knopp,vad bra Frida är och fota/Kramen Momma

    2009-12-22 | 00:39:04
  • Anonym säger:

    Vad stilig han är, Gopruppen! :)

    2009-12-22 | 09:21:51
    Bloggadress: http://idaelisabeth.blogg.se/
  • Emilia säger:

    Hej Angen vad din Algot är söt och gullig Liten kille

    Kram Emilia

    2009-12-22 | 10:47:39
    Bloggadress: http://lillyemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: