Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Natti Natti!

Kategori: Allmänt

ja då var måndagen slut, dags för att sussa.

sitter just nu och lyssnar på Pink, världens bästa kvinna =)

idag har jag hunnit med mycke, jag har klippt mig, jobbat och varit på inomhusligan..nu är jag jätte trött!
lägger ut bilder på nya frillan någon dag här framöver.

börjar faktiskt inse nu att de inte är allt för lång tid kvar nu tills vi har vårt lilla mirakel här..kännsotroligt spännande men ändå nervöst..
låg och filmade magen igår..gud va han grejjar där inne..magen hoppar fram å tillbaka..upp å ner =)

ne nu ska jag lägga mig..är så trött. känns som om jag är på väg att bli förkyld =(

ha de bra allihopa, var rädda om varandra!

Älskar dig♥

Kommentarer

  • Rikke säger:

    ja tänk va nära ni är nu!!!

    spännande!



    ta hand om er

    2009-02-10 | 12:00:02
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • Rikke säger:

    herre guuud vad alla tycker olika ang frisyrer...

    Tuppkam blir de dock inte... för jävla jobbigt!

    Och förjävla fult då man ska ligga på stranden.. se ut som en blöt punkare..hahaha



    Få se hur de blir



    Puss o lycka till på fredag

    2009-02-11 | 10:49:09
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här: