Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Snö snö å åter snö!

Kategori: Allmänt

Sitter här med färg i håret, måste fixa utväxten innan ja klipper mig imorrn =)
äntligen ska ja bli av me björnpuppan på huvudet..weeeii!


fan va de ska snöa då, fifan...vi som tänkt åka till mammas moster idag å kika på massa tyg till lilleman i magen och hälsa på lite.
men de får bli en annan dag för dom bor ju i kovland och just där dom bor är de svårt att ta sig fram just nu!
så de får bli en hemma dag idag..men de är ju lika mysigt.
kanske springer bort till Emelie och Axel lite senare då boysen tränar.

så här ser de ut utanför oss nu..vackert va? hehe..andra bilen närmast är våran nya pärla (syns väldigt bra)



ne nu är de snart dax å skölja ur färgen..hoppas de är svart nu då så de inte blev grönt elr så!

ha de bra i snöovädret!



Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack, helgen har varit bara bra.

    I fredags hade vi myskväll hemma hela familjen och kikade bla. på Let´s Dance.

    Igår var jag hos syster och tittade på Melodifestivalen. Jörgen var på överraskningsfest för en kompis som har fyllt år. Han är så där lagomt pigg idag ;-) Ha ha, jag är så pigg och mår så bra idag. Känns så skönt!!

    Då hoppas jag vi ses imorgon :)

    Kram på dig och en mjuk klapp till magen ler

    2009-02-08 | 14:40:09
    Bloggadress: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här: