Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Söndag kväll!

Kategori: Allmänt

ja då var barret färgat inför klippning imorrn..skönt!

Sitter och funderar på att riva garderoberna i sovrummet...få ut dom gammla fula och in me nya fina =)
men de får vänta ett tag till iaf...

gud va lillen i magen grejjar och har sig, man kan tro de är fotbollsmatch där inne..hihi!
på fredag drar vi till huvudstaden och gör 3D/4D ultraljud...spännande =)
annars jobbar jag hela veckan..skönt man fick vara ledig idag iaf,,åkte på att jobba extra igår, men de behövs alltid!
jobbar ju bara 1 månad till, sen går jag på havandeskapspenning. ska vli skönt...fixa här hemma i bebis rummet och STOR städa mm..

nu ska ja gå och mysa i soffan innan de är dax för att sova=)


Detta köpte ja i veckan till lilleman!



På väg till jobbet för nån dag sen.

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Söta saker till lilleman! Söt du är också! Söta pjucker med (tror det är likadana som mina nämligen ;P) KRAM!

    2009-02-08 | 21:09:08
    Bloggadress: http://carr0n.blogg.se/
  • Rikke säger:

    men vad vacker du är!

    Ta de lugnt.. ni åker på fredag den 13e!



    Puss på er

    2009-02-09 | 12:11:56
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Hur funkar havandeskapspenning???

    Det vill jag också ha :) Slipper vattnet gå på jobbet ;) Får ju inte en minut till att sitta ner på jobbet.

    2009-02-09 | 14:56:34
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Får man fråga vad du jobbar med? :)



    Jo det enda jag gör är lyfta, bära och springa runt på hotellet så därför läkaren sjukskrev mej på 50 %, så antar att jag kanske får havandeskapspenning efter den 19 mars då min sjukskrivning går ut? För nu får jag ju pengar från försäkringskassan .... Jäkla djungel allting när man väntar och får barn ;)

    2009-02-09 | 17:07:36
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: