Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Fredag och löning!

Kategori: Allmänt

Tjopp!

Idag vaknade jag strax efter 11 och kände att ja kunde ha somnat om igen, men de gjorde ja inte..eftersom älsklingen slutade 12.30 och vi skulle iväg och handla, beställa barnvagn mm..
klev upp och rensade kylen inför kommande storhandling.

handlade lite nya kläder idag också...gud så underbart!

detta inhandlade jag.
3 st längre tröjor, perfekt att ha till tights! + jeansliknande tights








tightsen gillar jag skarpt, ser ut som jeans fast de är samma material som dom andra tightsen Gina tricot har.
hur sköna som helst..inget som sitter åt på magen heller =)
ska nog in å köpa lite mer tröjor där sedan..är ju billigt och bra när man måste ha något lite större just nu för magen!


beställde vagnen idag också, det blev en Emmaljunga classic sport+ligglyft.
så här ser den ut!




Sen köpte älsklingen en svart liten liiiiten tröja som han ska trycka ett mönster på som han så gärna vill att lillen ska ha =) kommer bli så gulligt!



nä nu ska jag gå till kylen och se om jag är sugen på nått av allt gott vi handlade idag, sedan blir de soffan med godisskålen =)

ha de bra!

Kommentarer

  • pernilla säger:

    BRA vagn val :)

    2009-01-23 | 21:20:04
    Bloggadress: http://pumzan.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Näe ser ju på bilden nedanför att du heller inte blivit nå stor :) men det går verkligen skit fort nu, jag har nästan som växtvärk i magen, jätte knepig känsla.... typ som jag varit i gymmet och kört mage och fått träningsvärk, den känslan är det. Och jag börjar tro att det är foglossning jag fått nedtill, bara på 1 vecka har det gått från att vara helt smärtfri till att ha SKIT ont när jag går, vill bara släpa ena benet efter mej, går inte att lyfta det ens nån cm förrän det gör ont. Kommer ju att bli en gnällkärring om det ska fortsätta gå utför nu ;) Jag som haft det så skönt :D haha. Men du hade ont i ryggen va? Den har klarat sig bra på mej peppar peppar

    2009-01-25 | 16:56:14
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Man kanske ska kolla upp om det är foglossning? men dom gör väl ändå inget åt saken va?

    2009-01-25 | 19:38:50
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hallå där!!

    Detsamma! Kul att se dig med lillmagen som bara blir rundare och goare hela tiden ;)

    Ja han är helt underbar min lilla kille. Han ser lite ovårdad ut med långtofsarna som står åt alla håll ;) Men det är min Hugo det. Så har han ju sett ut sen han föddes, förutom att han hade mycket mer och mörkare hår då. Nu håller det på att växa ut nytt, så vi får se hur han ser ut om ett tag.

    Tänk att snart har ni eran lilla prins hos er också. Det är så mysigt och verkligen det bästa som kan hända en!!

    Sköt om dig!!

    Vi kanske ses nästa måndag igen :)

    Kram kram

    2009-01-26 | 21:57:39

Kommentera inlägget här: