Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Gott nytt år!

Kategori: Allmänt

ja hallå där, nu är det 09 också..vrt tog 08 vägen?

igår firade vi nyår hos våra kära vänner Sofie och Patrik, det var vi och kanske 16 till =)

Detta fick vi till förrätt.
 



huvudrätten och efterrätten knäppte ja tyvärr inge kort på..men jag tog lite andra bilder  =)

Sofie med Micken i högsta höj.


 
jag och ekkelito.

 




















ja mina vänner, nu orkar jag inte lägga upp nå mer bilder, tar så lång tid eftersom bilderna är så stora =)

shit, kom och tänka på en grejj i morse..detta år ska v bli föräldrar jag och babe, STORT!!  ♥
undra hur han ser ut, längtar så fruktansvärt mycke nu!
våran lilla skatt som ligger i min mage!

BF 16 Maj 09



snart dra innomhusligan igång också, de är så roligt att spela den... kommer kännas konstigt att inte vara med och spela..första gången på 14 år jag inte tränar försäsong nu..skönt som bara den, men de känns lite knasigt ändå =)
laget blir ju som en familj..man träffas varje dag..och då menar jag varje dag..elr kanske inte en dag i veckan då vi varit träningslediga..men nu ska vi få vår egen lilla familj.
Jag,babe och vår skatt.♥
också vår kära katt fisen såklart! =)



nu ska jag gå och kolla på hockey i soffan.
sen ska ja mysa med älsklingen och magen.

Älskar mina pojkar♥


Kramar





Kommentarer

  • Sofie säger:

    Hihi, fina bilder :) Å lilla Sigge fick vara med.

    2009-01-01 | 23:24:10
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/
  • Maijsan säger:

    Yeeej! inlägg... sånt gillar vi :) kram

    2009-01-02 | 10:12:31
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Frida säger:

    Gratis till bebisen i magen:o)



    Vet du vems IP-nummer det här är? 194.71.24.248

    2009-01-02 | 13:11:18
    Bloggadress: http://fridelixen.blogg.se/
  • Mamma Till Tea säger:

    Hallå Gotjockis Angen. självklart ska vi umgås,, Tordags bli kanon de .. : ) Puss o god fortsättning ! 2009 är erat år ! Det kommer bli erat bästa någonsin ; ) Puss på er

    2009-01-02 | 13:20:14
    Bloggadress: http://tnilsson.blogg.se/
  • Rikke säger:

    Ja du i ar kommer eran lilla Algot.. eller Findus eller Alfred eller Bertil...hihi



    Jatte roligt med inlagg skruttinutten..

    God fortsattning!

    Puss o kram



    2009-01-02 | 13:22:17
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • Maijsan säger:

    Ja du de va 12 svettiga timmar... men som sagt Klirr klirr i kassan!! Hittade ingenting till mig själv idag på Birsta, jo ett par trosor.. men de blev bebis kläder ;) en ganska stor lös body med ko-mönster, en kortärmad tröja i "organc cotton" med grodmönster och en långärmad tröja med nå hästmönster!! sååå skoj med bebis kläder :) :)

    2009-01-02 | 22:14:49
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Frida säger:

    Tack, dock kan jag inte spatsera med att det är mig hon är lik ;o)



    Ja, eller jävlas och jävlas. Hade fått en kommentar på ett inlägg med bilder på min gravidmage där personen i fråga skrivit att det var äckligt. Antar då att det var magen den syftade på eftersom inget annat skrevs i inlägget :S



    Ja den sidan skulle jag jätte gärna vilja ha, eller om du kikar och skriver tillbaka...?

    2009-01-02 | 23:53:29
    Bloggadress: http://fridelixen.blogg.se/
  • Frida säger:

    Ja verkligen! Framförallt sårande. Jag gick upp 34 kg under graviditeten så jag kände mig inte attraktiv direkt så jag kan lova att en sån kommentar inte värmde.

    2009-01-03 | 00:42:16
    Bloggadress: http://fridelixen.blogg.se/
  • mormor anki säger:

    hej längtar efter mitt barnbarn det tar så lång tid.Det är ju nästan 4 mån.kvar men han kommer snart den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.På torsdag då ska vi ut å titta på kattbebisar å handla bebiskläder/puss&kram/MOM

    2009-01-26 | 06:36:07

Kommentera inlägget här: