Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

jaha...110 dagar kvar!

Kategori: Allmänt

jag satt å kollade på familjeliv nyss och insåg att de är 110 dagar kvar till förlossning elr till beräknat datum..för man vet ju aldrig om bebben vill kika ut tidigare elr senare =)

15 veckor kvar alltså..shit va tiden går.

i helgen var de full rulle..fredag handlade vi ju som sagt(läs förra inlägget)
lördag var jag med Emelie och Axel medans våra karlar tränade på att sparkade boll, efter de var jag till vicky och huliganerna medand karln var på laserhallen.

söndag var ja på 3 år kalas..full rulle =)

idag har jag jobbat, slutade 15.00 sen åkte ja hem å väntade på älsklingen...käkade lite middag sen drog vi med Ekkelito på nordic å kikade på inomhusligan..SDFF mötte söråker och vann med 14-1!!! Bra jobbat brudar!

sitter nu och kollar på internet..kläder..är så sugen å beställa, men de är ju ingen idé nu när man bara kommer växa mer å mer på slutet =)

ne nu kurrar magen så nu ska jag fika!
vi hörs!







"Att vara stark är inte att aldrig falla,
att alltid veta eller att alltid kunna.
Att vara stark är inte att alltid orka skratta,
att hoppa högst eller att vilja mest.
Att vara stark är inte att lyfta tyngst,
att komma längst eller att alltid lyckas.
Att vara stark är att se livet som det är,
att acceptera dess kraft och ta del av den.
Att falla till botten,
slå sig hårt men alltid komma igen.
Att vara stark är att våga hoppas
när ens tro är som svagast.
Att vara stark är att se ett ljus i mörkret
och alltid kämpa för att nå dit.. "
(Av: Marie Fredriksson)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Precis, han är ju vårat lilla troll med sitt spretiga hår. Det sa vi direkt vi såg honom första gången. Lilla trollet Hugo!!

    Ja nu går det fort. Njut av tiden!! Det är ju så mysigt när magen bara växer och växer och lilla bebisen rör sig mer och mer. Det kan jag längta tillbaka till då jag tänker på det ;)

    Sov så gott!!

    2009-01-26 | 22:26:05
    Bloggadress: http://misan80.blogg.se/
  • Rikke säger:

    14-1... haha o herre guuuud!



    o du.. om man tänker på alla veckor som är kvar.. då känns de som skiiiit länge.. men då man kollar på dagarna... då känns de som att nu jävlar komemr de gå undan!



    Puss o ta hand om varann

    2009-01-27 | 11:19:07
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • Anna säger:

    Har gått alldeles toppen! Vi är SÅ lyckliga! En liten pojke ska vi få :D blev tillbakaflyttad 2 dagar men de gör ju inget, ut kommer han ju ändå :D

    2009-01-28 | 20:00:16
    Bloggadress: http://annasara.net
  • stanislav säger:

    Du är utmanad!

    2009-01-30 | 16:29:47
    Bloggadress: http://stanislav.blogg.se/

Kommentera inlägget här: