Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Fotobok!

Kategori: Allmänt

Se hit alla fotoälskare!!
Just nu finns de ett kanon erbjudande från Fuji direkt.
har man en egen hemsida elr blogg kan man få chansen att få göra en gratis fotobok, detta tycker iaf jag verkar skit roligt. så jag ska göra en.
har funderat på att göra en sen  vi fick lilla Algot, så nu kan man ju passa på...passa på ni med vettja!
Kolla in och läs lite om det här http://www.fujidirekt.se/blogga/
så har ni gjort något roligt och ni vill ha något  som ett fint minne passar ju detta utmärkt, om ni fått barn, gift er elr varit på någon rolig resa!
Som sagt, passa på nu då det är ett sånt kanon erbjudande, för de tänker jag göra! =)


Kommentarer

  • Jennie säger:

    Ååååh jag vill också göra fotobok, ska genast fixa :D



    SV: ja köp CheerCover :)

    2009-07-20 | 19:32:36
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: