Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hej hopp!

Kategori: Allmänt

Hejsan!

ja idag har jag och lilleman vart in på birsta city en sväng då babe skjutsade in sin far på sjukan, å fy helvete vad folk de va där...jag gick knappt in i någon affär å kollade..orkade inte trängas =)

sen åkte vi  hem och babe käkade lite, sen stack vi å kikade på en sommarstuga här i timrå..jätte mysig..men ja..får se får se, har inte pratat så mycke mer om den!..hehe!
efter de drog babe iväg på träning och jag var hemma me lilleman, han somnade typ kvart i 6 och sover fortfarande..herregud vad han sover alltså..natten som var sov han 7-7.5 timme..vaknade å käkade vid 6 å sen somnade han om igen och sov 4 timmar till!
när babe kom hem från sin träning var de dax för mig å dra iväg på gymmet med bettan å träna..fan va duktiga vi är nu alltså..bara att hålla i detta nu =)
men måste säga att de är riktigt skoj å komma igång med styrke träningen iaf, å skönt att ha bettan med sig så man slipper träna själv..de är tråkigt.
Nu ska man bara ta sig i kragen och börja äta nyttigt också..men bara man ger sig fan på att man ska göra de så går de ju..men ja..de är ju gott me pizza och hamburgare också =) haha!

Vet ni en sak? FAN VAD JAG ÄLSKAR MIN SON OCH MIN SAMBO!!!!!!
ville bara skrika de rakt ut, men fick skriva me STORA bokstäver ist, grannarna kan ju tro man är galen =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: