Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Helgen!

Kategori: Allmänt

Tjillivippen!!

ja då var helgen snart slut...jag som brukar hata söndagar för de är måndag dagen efter och älsklingen jobbar..men nu älskar ja söndag..för imorrn har älsklingen sin fösta dag på sin 6 veckors långa semester =) weeeii!

Svärmor kom hit i lördags morse, vi stack en sväng på birsta och kikade på present till Älsklingen syster, sen åkte vi till henne och grillade lite..och sen ni..åkte jag å älsklingen på bio..Algot var kvar med sin Farmor hos Faster Marica..de va första gången jag å älsklingen gjorde något sen lilleman kom..var lite svårt att slita sig från han, men de gick bra!
vi såg Bruno..haha vilken dåre =)
inte så bra som man trodde, men helt klart värd att se!!

nu sitter jag här å lyssnar på min lilleman som ligger i gymmet å skrattar och pratar åt/med sina "vänner" som hänger där  =)
han är så mysig nu...skrattar, pratar å har sig!
Imorrn ska vi på BVC för att väga å mäta lilleman..hihi..stor killen!


till veckan ska ja nog ringa å beställa klipptid, jag har en frilla jag tror ja ska klippa...men jag får se, de är kort...jag som sagt att ja ska spara..å jag har kommit en bra bit på väg..men de är så tråkigt nu när man knappt kan göra nå med de..sätter bara upp de nu!
men vi får se som sagt..känner jag mig själv rätt ryker de =)

Nä nu ska ja gå å kika på när älsklingen röjjer bland jackor å grejjer...så han inte slänger något jag vill ha kvar!!! =)
ska göra i ordning skor som jag ska he ut på tradera också tror ja..sånna jag knappt använt!
dessa är ett par strl 38.



just de...köpte ju ett par nya Adidas skor igår..hihi..älskar dom!
så här ser dom ut!♥

Kommentarer

  • Farmor Pia säger:

    TACK för en mysig helg med er. Vi ses snart på Nipyran. Kram

    2009-07-13 | 09:41:33
  • jennifer säger:

    snygga :D

    2009-07-18 | 11:01:42
    Bloggadress: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: