Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Nu ni gott folk...

Kategori: Allmänt

ja nu ni...har Angen å bettan vart på Gymmet 2 dagar i rad..idag körde vi ass ´n legs passet..å jag kan säga att mina ben kändes som spaghetti efter, höll fan inte på å ta mig ner för trappen =)
men härligt kommer de vara...träningsvärk så innibomben..annars är de ju nå fel!!
känns skönt å dra igång å träna upp kroppen igen iaf..slipper man känna sig som nån Jäkla hösäck! =)

lilleman somnade ju igår runt kvart över 8 då jag åkte å tränade...å hör å häpna..han vaknade inte förän vid 03 tiden och ville äta!!! sen somnade han om å vaknade runt 6 igen..å sen runt 8.
och nu somnade han innan jag åkte på träningen runt kvar över 5..och sover än!!!
lider han av sovsjukan? =)

Annars idag så har jag, stor älsklingen och lillälsklingen varit på stranden ute i söråker med Vicky å grabbarna en stund, vi hann inte mer än komma dit så hörde vi de mullrade så vi satte oss och kikade då de blixtrade vid norraberget...jag som är livrädd för åska..tur de inte var där vi var..då hade ja sprungit fortare än fortast kan ja lova..
imorrn ska vi dit igen, för imorrn har vädergudarna lovat finare väder...så jag hoppas de håller vad de lovat!=)


Lite bilder!


Ena stunden var han jätte glad och helt plötsligt ser han ut som en liten Devil baby!!
passa er,  don´t mess with my mother!!


Kollar tv me Papi!


Sötast elr vadå? =)
mammas gofjärt!



ne nu ska mami gå och kolla vad papi gör och kanske göra nå fika =)

ha de så bra allihopa!

Kramar!



Kommentarer

  • Tessan å Eddie säger:

    Algot är verkligen lik dig =) Så himla söt. Oj han sov länge idag, om han somna vid 5 och sover än. Härligt när dom sover så bra, det är guld värt. =)

    2009-07-16 | 21:50:06
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/
  • Sussi :D säger:

    hihi vilken gofis... mysigt de där såg ut i soffan dp i bara blöjan :D

    2009-07-16 | 21:56:10
  • Anonym säger:

    Mähh jag blir så avis. Hur tillverkar man sovande barn? Vill ju oxå få sånna.. :-)

    2009-07-16 | 22:35:57
  • mia - mamma till charlie säger:

    gullunge :)

    2009-07-16 | 22:42:33
    Bloggadress: http://storstadsidyll.nu
  • Malin säger:

    Men guuud vad söt han är! :) Har du hållit på med knipövningar och bäckenbottenträning efter förlossningen?

    2009-07-17 | 09:00:08
    Bloggadress: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/
  • Catrin säger:

    Vilken söt gofjärt ;)

    2009-07-19 | 13:19:11
    Bloggadress: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: