Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Träning!

Kategori: Allmänt

Tjopp!

Nu sitter jag här och har nyss gjort mums mums =)
innan de var jag men Bettan och tränade på Etic..de blev armar idag..lite klen man är då...haha!
men nu  när man vet hur man ska göra så är de bara att köra på, en annan har ju mest bara kört ben..så dom är de inga problem med..men nu ska ja smyga mig på lite mage också snart!
Imorrn ska vi köra ett Ass ´n legs pass som är 30 min..fan va vi ska få fasta å fina rumpor nu =) haha!

Lilleman han sover...somnade runt 7 då jag åkt på gymmet...å sen dess har han sovit den lilla rackaren, hoppas han vaknar å käkar snart å sen sover för natten, så här har han inte sovit förut nämligen...men han har vart tröttis idag.

Ne nu orkar ja inte skriva nå mer...fick stå å hålla i elvispen i 30 min för att de skulle bli nå mums mums, så jag lär väl ha mer träningsvärk i höger arm än vänster i morrn..hihi!

sköt om er alla söta!

Grattis M-T och Benny till sonen!


Kommentarer

  • Malin säger:

    Tjo! Jo det går bara bra, han växer så det knakar och jollrar! Hihi! Hur går det för er? Kramis!

    2009-07-16 | 08:51:02
    Bloggadress: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/
  • Malin säger:

    Hihi vad stor han blivit. Hur går det att amma när dom blivit över 7 kg? Alltså är det tungt och så? Får man ont i ryggen eller tänker man inte på det? Jadu, på dagarna försöker vi hitta på lite av varje, typ Birsta, ute och gå med barnvagnen eller bara mysa. Ni då? Vi som fått barn i år träffas och umgås, som en mammagrupp, tycker jag :) Det skulle vara roligt!

    2009-07-16 | 09:58:19
    Bloggadress: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/
  • Tessan å Eddie säger:

    Jasså Benny Mattson ha blivit pappa =) Skoj skoj, vad ska den lille heta då tro?

    2009-07-16 | 12:21:37
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/
  • mamma till tea säger:

    Heeej hurru ,, shit du ha ju skrivit kommentarer hos mej o ja ha bara kollat inte svarat, men nu ska ja fan svara ! ok oj så söt o stor han blivigt eran Algot o Mysigt rund , Det e bra det : ) Ja isa borde söka in till idol, ja håller med : ) Nu måste vi ses så ja få träffa er igen ju .. kram gumman

    2009-07-16 | 22:23:34
    Bloggadress: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: