Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

åhh herregud vad varmt!

Kategori: Allmänt

Shit pomesfrites vad varmt de är...

idag har vi vart hos Vicky och Tommy å bara myst, grillat och kollat på när hugo å måns badat i poolen =)
lilleman låg inne i det svala garaget och sov , stackars små bebisarna i denna värme..huga!
han fick bada nu när vi kom hem, han skrattade å tyckte de va så mysigt..de skulle jag också tycka faktiskt..man riktigt kände med honom hur skönt de va att få svalka av sig.



Blekfis är man också, de fick man höra idag av babe när man tog av sig till bikini..men va beror de på tro? man är mest inne så lilleman inte ska svettas ihjäl elr så när man väl är ute så håller man sig i skuggan med honom..men snart har babe semester 6v och gissa vem som ska bli brun då?...jo jag..haha..lär väl regna hela tiden bara för de =)
överkroppen är man väl rätt brun på..men benen..haha..skulle kunna blända någon med dom!!

Nu ligger lilleman i soffan och sover mysfisen min!




Nu ska jag mysa!♥

Ha en fortsatt vacker kväll!

Kommentarer

  • m-t säger:

    jaha.. ja jag hoppas ju verkligen att det sätter igång snart... just nu känns det bara som att jag kommer vara gravid hela livet.. haha.. men det är jag nog inte ensam om att ha känt antar jag.. =)

    2009-06-29 | 00:31:01
    Bloggadress: http://fotbollsfrun.devote.se
  • Tessan å Eddie säger:

    Ja Eddie älskar verkligen att bada, han blir så glad och skratta för fullt och somna sedan på en gång för han är så trött och slut.



    Vi gör inte så mycket om dagarna, umgås med vänner eller är ute.

    Men sånna dagar som idag kan man ju knappt va ute, Eddie blir ju så varm och då blir han arg för att det är varmt.



    Vad gör ni själva om dagarna?



    Sååå söt han är Algot, kommer charma flickorna då han blir stor =)

    2009-06-29 | 20:46:07
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/
  • madde säger:

    tack=)=) hehe,jaaa:D men det första jag sa var,VART fasiken tog magen vägen..haha:D den lixom bara försvann,regera inte ens först att dom la upp hon på bröstet då allt var så omtömlande..:D men sen så sa jag GUD SÅ FIN HON ÄR=)=)

    2009-06-30 | 09:15:47
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Tänkta sig att man nu har en egen familj, känns det lika stört för dej? :D



    2009-06-30 | 12:05:47
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Sussi :D säger:

    Åhh vad mysigt det såg ut då!! att bara ligga o mysa o inte ha ett enda bekymmer i hela världen.. gudaness så söt han är gobubben...



    Här flyttar snart vår lilla skrutt ut.. puh denna värme gör mig så slö :D



    Kraaam så syns vi snart....

    2009-06-30 | 20:16:50
  • OLESSIA säger:

    jag kan inte sova

    2009-06-30 | 23:52:39
    Bloggadress: http://www.amelia.se/min-sida/olessia
  • madde säger:

    haha:D Ja, jag har fått för mig att dom kommer å snokar i varje vrå efter damm:D ;)

    2009-07-01 | 21:28:06
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: