Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God Morgon!

Kategori: Allmänt

Tjollahopp!

Sitter här med lilleman nu, han håller på att somna om igen..huga..mammas lillfjärt är så söt!
vaknade när älsklingens klocka ringde å de va dax för han att kliva upp..tänk om dom kunde få vara hemma samtidigt som oss..gud så underbart!
de är ju nu man ser hur dom utvecklas dag för dag!
Lilleman har börja skratta å le rätt mycke nu när man pratar å busar med han, hihi...så gulligt!

i helgen har vi bara tagit de lugnt, i fredags var vi på holmö brygga med svärfar och käkade lite midsommar middag, och sen var vi hos Putte och Sofie en sväng.
Lördag var vi bara hemma och myste, käkade go middag som älsklingen gjorde..potatis och purjolökssoppa toppad med bacon och cream fraich(stavas de så?) till förrätt..sen blev de kött å pommes! mycket gott älskling!

igår var de min tur, då blev de sallad med räkor och crab sticks, bakade pumpabröd som vi hade till, hittade nå färdig påse som man bara skulle tillsätta jäst och vatten, goda blev dom =)
sen till efterrätt blev de mango,banan och glass! mumms!

Nu blev man lite hungrig då man pratade om all mat..så kanske man ska ta sig lite fika snart?

Kram








Kommentarer

  • Jennie säger:

    Haha, mamma grinar om hon ställer sig på en stege, sååååå höjdrädd är hon, aldrig sett nån så hysterisk som hon när vi åkte upp i eifeltornet skrattar men det är hemskt att vara så rädd :S Jag däremot tycker ju att det är skitroligt med karuseller, fritt fall åkte jag 10 ggr i rad med händerna uppe i luften medans dom andra blåhöll sig i stolen. Men fastnade i fritt fall på liseberg och då var jag fasen rädd ! grinade som ett tok! Men spökena på gröna lund är jag nog som dej, dom är jag rädd för, haha, vägrar gå in där....

    2009-06-22 | 08:49:51
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Anna säger:

    Ja jag vaknar nästan alltid samma tider jag med, men nu sover jag skitdåligt om nätterna och känner mig aldrig riktogt utsövd som min BM sagt att jag måste vara till FL, jo tjena, hur ska det gå till hade hon tänkt :P



    Men nu är det inte långt kvar och jag har slutat vänta på bebisen, så nu får lillen komma när han vill, och han lär ju göra det när jag gått 14 dagar över tiden.. :P

    Kram!

    2009-06-22 | 10:58:04
    Bloggadress: http://annasara.net
  • maijsan säger:

    ja jag ska det. blir galen på att inget ska fungera!! och som pricken över i:et idag så klev ja i fågelbajs. bbuuuhuuu... kram

    2009-06-23 | 08:36:41
  • madde säger:

    hehe jaa visst är dom...Ingen bäbis här än!!:D

    2009-06-23 | 09:09:38
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/
  • Emilia säger:

    Hej angen vad din algot är söt

    2009-06-23 | 13:25:56

Kommentera inlägget här: