Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

ja ni..UNDERBART!

Kategori: Allmänt

Ja ni..sitter här med sonen i selen och han sover, kan inte sluta titta på honom, jag är så otroligt lycklig och tacksam över att ha fått en så underbart vacker son..det går inte att beskriva med ord hur lycklig jag är..helt perfekt är han..blir tårögd bara då jag tittar på honom...mammas gofis.♥


häromdagen la ja han i mitt knä..åsså drog han till med världens smile...gissa vems ögon som fylldes med tårar då??
joo..JAG!

i helgen har vi varit hos Algots farmor och Roger å hälsat på, de va jätte mysigt å mysas me farmor tyckte Algot.
Farmor lyckades även ta en bild då lilleman flinade =)

Hihi...ser lite små full ut =)



Myser hos Papi!


För nån dag sen då lilleman sover, som vanligt =)



Nä nu ska vi invänta papi som snart kommer hem från träning, hoppas de gått bra för han idag..han är skadad stackaren..men vi håller alla tummar å tår för att han ska bli bra snart igen så vi kan stå å hejja på pappsen!!

♥Kärleken till mina grabbar är obeskrivlig.♥
jag ÄLSKAR mitt liv!





Kommentarer

  • Jennie säger:

    Visst är livet underbart när man har barn :D



    FLisan är bättre iaf men fortfarande täpp i näsan så börjar bli smått irriterad på hennes baciller nu. Men vi kämpar på med saltlösning och det funkar bra :)



    2009-06-07 | 20:57:18
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • R säger:

    Men huuuua gosingarna då!



    Här är det bara bra, vi har bytt klinik och ska på info i morgon... 1000spänn för att gå på info...Gaaah! de känns ju mottligt onödigt!



    Ta hand om er!

    2009-06-08 | 10:37:00
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • m-t säger:

    jo men jag gick dit, men det är faktist inte deras fel denna gång... Mitt jäkla jobb har tappat bort mitt orginal på sjukintyget.. Så dom har inte anmält mej sjuk till fk.. vilket dom skulle gjort för flera veckor sedan.. dom skyller på att de måste försvunnit i posten.. så nu har jag fått ringa läkaren och tiggt om ett nytt intyg... så himla less.. men nu har jag gjort allt nästan iaf så man kanske kan stressa ner lite.. Kul att vara sjukskriven bla för onda sammandragningar i samband med stress (jobbrelaterad stress, men ändå) och sen hålla på såhär.... haha.. vilket skämt.. =)

    2009-06-09 | 17:42:52
    Bloggadress: http://fotbollsfrun.devote.se
  • Anna L säger:

    Åh vad kul! Då ses vi i morgon vännen!

    2009-06-10 | 07:06:41
    Bloggadress: http://annamariejosephine.blogg.se/
  • momma säger:

    Ädet nåt fel på min blogg hi hi

    2009-06-11 | 11:27:13
  • Jennie säger:

    Tack det var snällt sagt.



    2009-06-11 | 15:35:10
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: